2010-08-07

Reggaefestivalpapparazzi: Fredag

Här kommer lite foton från en skön fredagkväll på URF. Imorgon blir jag faktiskt inte alls överraskad om Usain Bolt skulle råka dyka upp på festivalen...


Serengeti


Janne Baah


Reggae-Räven, Jonte Baah, Peter Baah samt en halv Lasse Banton


Abyssinians bingistyle i avslutningen under Satta Massagana som givetvis var skitfet. Samt världens längsta reggaebasist.


Masta L & Lance A Lot.

Rigo & Nougie


Alaine


Svenssons Hifi Crew + delar av Galore Sound


Rough Lynx David samt Lady Louise bashment frisyr


Rough Lynx Jonas aka Padwan, Lars på Bas samt samt Kapten.


Voicemail.


Axxion Packs mickman Peggy.


Humle, dumle, Janne långben samt Mimmi pigg. Nej men Linus i blåjackan och jag har nog typ bestämt att vi skall cykla tillsammans till Öland Roots nästa år. Jag reserverade mig dock för att det kan bli som i år att jag inte var turnéledig dagarna innan...


Bunny Wailer var pigg och hade exakt samma scenkläder som för (tror det var) 2 år sen på URF.


Så sant som det är sagt.


Sprang även på självaste Herr Ågren påväg hem till hotellet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar