2009-01-29

Allsvenskan nästa?

Efter gårdagens match mot Allsvenska Heids B-lag Olli så tyckte deras målvakt Magnus Webb (fd Käll) jag var såpass stabil att jag borde komma och träna idag torsdag med deras A-trupp. Först garvade men insåg sen att det ju känns sjukt smickrande så 1930 var jag i heidhallen...
Fick en bra genomkörare och det var grymt kul att inse att man fysikt håller hyfsat för klart högre divisioner.
Kommer definitivt dyka upp på deras tisdagsträning igen. De har träning imorgon i Heidhallen igen men jag tog nog i lite för bra idag och vill inte tänka på hur seg kroppen nog ändå är imorgon bitti så kan nog inte prestera såpass hyfsat imorgon som jag ändå gjorde idag.
Men kunde inte låta bli ringa Bengtsson på cykeln hemmåt och be honom vad något spelbolag skulle ge i odds på att ett Allsvenskt handbollslag värvar en kille från div 4 precis innan transferförnstret stänger 14 feb... to be continued!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar