2010-10-08

Bodö (Norge dag 1)



Här kommer bildspel från tågresan till Oslo, flyget upp till Bodö, lite bilder från kvällen samt imorse när vi flög vidare till tromsö

Har lärd mig precisatt göra youtube(film)bildspel (är ju roligare med musik i bakgrunden än bara ett tyst bildspel ) i Googleprogrammet Picasa som väldigt smidigt och enkelt (nu när jag börjar hajja det) på att bla snabbt slänga ihop bildspelsfilmer jämfört med det stora och komplicerade filmprogrammet Sony Vegas jag har för klippa de "riktiga" filmerna.

-------------------------

Bodö vart riktigt lyckat och typ fullsatt på mysiga stället Dama Di. Björn var rätt orolig innan hur det skulle gå och fungera köra låtar med DJ då han ju bara spelar med band men det gick väldigt bra och norrmännen var galna som alltid häruppe.

Fick typ bryta mig in på hotellfrukosten i Bodö imorse som verkligen låstes prick kl 1000 men jag lyckades charma/tjata mig till att få göra några mackor med norsk brunost och en tallrik kalaspuffar.

Nu landar snart Snakka också och kommer kunna sidekicka och köra massa egna låtar så det blir garanterat hur bra som helst ikväll i Tromsö och Narvik imorgon.

-------------------------

Regnar och är riktigt höstigt häruppe. Typ brunt överallt och inga blad på träd kvar alls.

Mätte på karta och är typ exakt lika långt till Tromsö som till Milano från Göteborg om någon

Nu skall jag försöka hinna betala 32 fakturor och räkningar på 15 minuter för sen blir det middag + soundcheck. Mission impossible.

1 kommentar: