2009-02-04

Bloggen håller sig hemlig (?)

Det verkar som denna bloggen håller sig sjukt hemlig. Jag har lyckats med att inte berätta något till folk och Lotten tror nog också att jag inte skriver så mycket.

Det kan ju bero på att jag klickade i någon ruta om att det inte skall gå söka på tex google och få upp något om bloggen. Jag ska kolal om jag hittar den rutan och ta bort det ett tag bara för testa om någon råkar hitta hit.
Sedan vet jag iofs inte hur jag kan se statistik på antal besök heller. Får låta reda på någon sådan funktion så jag har lite koll på detta...

Om det finns någon därute som följer bloggen i all hemlighet så maila mig gärna och kom med synpunkter!

1 kommentar:

  1. Jag hittade hit via en google-sökning så helt hemlig är den inte! Du kanske lyckades hitta rutan?

    /Hemlige bloggläsaren

    SvaraRadera