2011-06-18

Insläpp i Harstad

Arton timmar efter jag smet ut bakvägen från Reggaeklubben på Pustervik efter Joey Fevers grymma konsert klev jag av hurtigbåten i nordnorge med Movits!

De spelar nu om en halvtimme på anrika festivalen Festspillnn. Här är det underbart väder och midnattssol och pojkarna skall uppträda imorgon igen runt lunch samt vara med i norsk radio och spela live på måndag så imorgon söndag eftermiddag-kväll-natt blir det äventyr utomhus när vi är lediga är min plan...

Jag råkade ta med paraglidern och har precis kommit i telefonkontakt med lokala piloter så imorgon hoppas jag på flyg bland fjällen och kollar med min kontakt om möjlighet för tandemflyg för de tre andra i turnésällskapet som inte har pilotlicens.





1 kommentar:

  1. http://c.dobd.hu/wa3657/79ebfd900023e69b475d7dde?SDSAccessKeyId=rYqalswZ&Signature=mvSgFr2wm6Imo9GeWV/opKfYVvY=&Expires=1308763794

    SvaraRadera