2011-05-15

Bilder från sista tiden...



Är i Kåseberg just nu på fortsättningskurs för nå min P1 skärmflyglicens. Blev några sköna flyg under lördagen och prognosen för söndgen kan innebära hur mycket flyg som helst idag utmed Hammars backar som sluttar ner mot havet!


Igår flög vi på "Kåsebergas Sydhang". I början bar vinden inte riktigt men jag flög ändå längst. Gött att vinna men sjukt tråkigt behöva gå en kilometer tillbaka på en stenig strand och sen klättra upp för kullarna.


Champion! Den ena av Sävehofs två SM-bucklor från guldbanketten. Nu har jag klippt bort vinterfrillan.


Sävehofs omklädningsrum efter matchen. pepp-playlisten inför guldmatchen innehöll bl.a. Movits! och Governor Andy!


Jag stod självklart i Kamikazeklacken under Sm-finalerna. Råkade även kliva upp på räcket mellan klacken och övre läktaren sista fem minuterna och drog igång sittplatsen där de lite mer sansade Sävehofarna satt.



Snart släpps även Kapten Röds singel "Saknade Vänner". Förra helgen avslutades filmningarna till slutscenerna...

1 kommentar:

  1. Satan vad peppad jag blir, den lät riktigt fet när ni kickade den live på p3 har jag för mig att det var... Hur som helst ska det bli fett att höra den och så småningom hela skivan. Skulle man kunna få någon som helst kommentar om hur det går med den eller inom vilket tidsfönster en eventuell release skulle kunna komma? För det är ju faktiskt snart över två år sen som ni sa att den skulle släppas första gången. Vore roligt att få någon typ av livstecken, om så bara en rad från mr. Gillis. Missförstå mig rätt, jag är tvärpepp på plattan och tycker kapten röd och swingkids är en flippin' kulturskatt. Puss

    SvaraRadera