2011-02-03

Sista tiden

Dåligt med uppdatering här på bloggen men skyller på väldigt mycket att göra. Rullat på med massa gigs för Dansorkester och tredje rummet samt en himla massa styrande på kontoret med kommande äventyr för alla artister och projekt framöver.

Ang Egypten så har jag ju vart där ett par gånger och blev väldigt glad när man för några dagar sedan såg att kvinnorna tagit sig ut på gatorna och demonstrerat (man såg aldrig några när man var där). Blev inte lika glad nu när det börjar bli riktigt kaos när Mubaraks hejdukar skall ge igen...

Här kommer bilder från sista tiden...


Tredje rummet igår morse i Kulturum i Partille.


Stures Dansorkester förra fredagen på Babel i Malmö


Philip, Bengtsson och Simon kollar handbolls semin i logen på laptopen


Tidaholms stadshotell där jag bodde hela förra veckan


Ena eftermiddagen tog jag en eftermiddagsutflykt till Ålleberg som är ett klassiskt svensk platåberg vid Falköping (nära Tidaholm) där det på somamrn förekommer segel, häng och sist men inte minst viktigast skärmflyg. Det nu bara exakt en månad kvar till min nybörjarkurs börjar!


Workshop i Tidaholms idrottshall.


Bambamat (skolmat för er utanför GBG alltså) har jag ätit massor av i vinter med tredje rummets turné. Fantastiskt gott med min gamla favorit panerad fisk.


Ulven i fårakläders intervju i BBC lycklades jag faktiskt se större delen av på hotellet i Tidaholm. Han talade förvånansvärt mycket Engelska. Men man skämdes som svensk över honom givetvis...

DJade på I Love Pustervik på kvällen efter P3 Guld ihop med Mulle (ryggens syns bara) och Woody Kim.


Min utsikt från branschläktarn över de nominerades läktare inne i den vrålsnyggt ljussatta Lisebergshallen under P3 Guld galen i GBG häromveckan


Stures Dansorkester skall precis gå på scen på Pustervik 21 jan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar