2011-01-25

Tidaholm


Foto: Oskar Hanska

Har vart i Tidaholm sedan söndagskväll med Tredje Rummet. Workshop på skolor nu måndag-onsdag och föreställningar först på torsdag. Vi bor på stadshotellet och det är en skön liten ministad.

Jag medverkar i musikworkshopen på baskagge som den som håller takten. Sjukt stort ansvar och jag klarar det helt ok. Har ju ändå taktkänsla (till skillnad från min far hehe) och har nu typ lärt mig att också spela hihat och virvel samtidigt så snart får Partillo akta sig...

Roligast idag var det allmänna utropet i skolans högtalare om att innehavaren till en röd epa-traktor måste flytta den för den blockerade nödutgången från idrottshallen.

Ses o hörs!
/G

4 kommentarer:

  1. Jag vill att du sjunger också Mr PepsGillis!

    SvaraRadera
  2. Öka farta, sista kvara, Tidaholm, Tidaholm, Tidaholm!

    SvaraRadera
  3. jo någon gång kanske videon från gymnasiets revy läcker ut...

    SvaraRadera
  4. Fan vad fint du sitter där med frisyr o allt vid trummorna! Mer sådant!

    SvaraRadera