2010-11-15

Fel snubbe...

Fick detta mailet precis. Tyvärr är jag upptagen...

Subject: Hej kära,Hello dear,
From: merci10@volny.cz
Date: Mon, November 15, 2010 6:52 pm

Hej kära,
Hälsningar i veckan,
Jag är intresserad av att känna dig och vara vänlig mot er, är en
bra
titta, romantisk och unga charmig tjej, skulle jag uppskatta om vi
kan lära känna varandra bättre, vänligen svara mig här
(Mercilia@ymail.com) eller du skicka mig din e-postadress och jag
kommer
skicka min bild.
Jag tror också att vi kan starta härifrån, jag ser fram emot att
höra
mer från dig snart.

Med vänlig hälsning

Miss Merci.

(Mercilia@ymail.com)

4 kommentarer:

  1. Testa att svara, se vad som händer...

    SvaraRadera
  2. Äsh, var inte så svår nu Gillis, tösen vill ju så gärna!

    SvaraRadera
  3. gör det själv!!
    man får säkert något mördarvirus. knner ni ingen singelkille som är sugen på en dam från tjeckien!

    SvaraRadera
  4. Säker pengafiskning, passa dig Gillis! - Oroar mig inte , du har ju rätt uppfostran, även om du uppfostrar dig själv sedan du var 4. Kram från MmM

    SvaraRadera